بوستر پمپ آتش نشانی ناب زیست

۴ بازديد


بوستر پمپ خانگی

یک بوستر پمپ آب می تواند فشار آب را در سراسر خانه افزایش دهد. گاهی اوقات کاربران چاه می خواهند جریان را از سطح بازسازی پایین به خانه خود افزایش دهند.

چاه های با حجم کم آب کافی برای رفع نیاز خانوارها تولید نمی کنند. یک تقویت کننده فشار آب برای افزایش فشار آب در خانه شما آب را از چاه می کشد. یک چاه خصوصی که آب کافی برای تامین تقاضا تولید نمی کند، به یک مخزن ذخیره برای پر شدن مجدد چاه در طول زمان، و یک بوستر پمپ خانگی ناب زیست از مخزن برای رفع نیازهای روزانه نیاز دارد.

نصب بوستر پمپ

گرانش جریان آب را به حرکت در می آورد یا آن را کند می کند. هر چه سطح آب مورد نیاز برای تامین آب بالاتر باشد، فشار آب کمتر می شود. در برخی موارد، مقدار آب بیش از 3 کیلوگرم وزن دارد. اگر آب در چندین طبقه به سمت بالا جریان یابد، جاذبه می خواهد آن را به سمت پایین هدایت کند.

ساختمان های زیر منبع آب ممکن است مشکل مشابهی نداشته باشند. آسمان خراش ها، ساختمان های آپارتمانی، خانه ها و مشاغل چند طبقه به یک بوستر پمپ بزرگ برای انتقال آب در طبقات مختلف نیاز دارند.

فاصله تا منبع آب

مسیر از منبع آب می گیرد و قطر لوله های آب بر فشار آب تأثیر می گذارد. اگر خانه یا محل کار شما در انتهای خط تامین آب قرار دارد، ممکن است جریان آب قبل از رسیدن به شما کم باشد. و اگر لوله های آب شما خیلی کوچک باشد، آب کمتری از طریق دستگاه های شما جریان می یابد.

چگونه بوستر پمپ آب فشار و دبی را افزایش می دهد؟

یک بوستر پمپ آب ناب زیست با وادار کردن آب به جریان سریعتر از طریق خطوط هیدرولیک، فشار آب را افزایش می دهد. با این حال، ویژگی های پمپ را فراموش نکنید: با افزایش فشار لازم برای حرکت آب، سرعت جریان کاهش می یابد. به این فکر کنید که انگشت شست خود را روی شلنگ باغچه قرار دهید. آب با فشار بیشتری خارج می شود، اما سرعت جریان توسط انگشت شست محدود می شود.

بوستر پمپ هابه همین ترتیب کار کنید آنها بیشتر آب را با بالاترین سرعت جریان در فشار کم تامین می کنند. اگر آب بدون محدودیت از پمپ خارج شود، با دبی بیشتری حرکت می کند. اما هنگامی که پمپ در سیستم فاضلاب خانه نصب می شود که آب باید در سربالایی در امتداد خم لوله ها از شیر آشپزخانه عبور کند، سرعت جریان کمتر و فشار پمپ بیشتر می شود.

کاربردهای بوستر پمپ

جریان کم آب را در سیستم های آبی یا تجهیزات صنعتی افزایش می دهند و آب را از دریاچه، حوضچه یا مخزن ذخیره برای استفاده در یک خانه یا ساختمان تجاری منتقل می کنند. خانواری که فشار کافی از منبع آب دریافت نمی‌کند، برای بالا بردن فشار کم آب به پمپ نیاز دارد. این هتل به یک بوستر پمپ ناب زیست بزرگ برای ارسال آب به بالای تاریخ نیاز دارد.

بوستر پمپ همچنین برای فشرده سازی مجدد آب از مخزن و ارسال آن به شیر آب یا منزل شما استفاده می شود. به عنوان مثال، در سیستم جمع آوری باران، آب در مخزن جمع می شود. برای استفاده از آن برای شستشوی توالت یا شستن ملحفه، باید آب را از مخزن به خانه خود پمپاژ کنید. برای جابجایی آب می توانید از بوستر پمپ استفاده کنید.

بوستر پمپ با مخزن انبساط

یک مخزن انبساط یا هیدروپنوماتیک می تواند سیستم تقویت شده را تقویت کند. مخزن در حین انبساط به آب فضای اضافی می دهد و از روشن و خاموش شدن بوستر پمپ با هر بار باز شدن شیر جلوگیری می کند. پمپ هایی که توسط فلوسیچ راه اندازی می شوند ممکن است در حین راه اندازی تغییر کنند. یک مخزن انبساط کوچک از این نوسان جلوگیری می کند.

مخزن بزرگتر حاوی آب با حجم معین است. این مقدار آب قبل از روشن شدن مجدد پمپ از مخزن خارج می شود. یک مخزن بزرگتر می تواند حجم تخلیه را در یک سیستم چاه خصوصی فراهم کند تا چرخه پمپاژ را به میزان قابل توجهی کوتاه کند.

پمپ های تقویت کننده آب را کجا نصب کنیم؟

یک بوستر پمپ باید در جایی نصب شود که آب باید جابجا شود. به عنوان مثال، در خانه ای با فشار آب کم، پمپی را روی خط اصلی که آب وارد خانه می شود نصب کنید. ورودی را وصل کنید، سپس خروجی به منبع آب باز می گردد.

در صورت خرابی پمپ، همیشه یک بای پس داشته باشید. بای پس پمپ را قادر می سازد در صورت خرابی و نیاز به راه حل، ایزوله شود. می توانید پمپ را دور بزنید و همچنان آب خانه خود را تامین کنید. پمپ را قبل از اتصال به خانه خود تست کنید.

گاهی اوقات، نشتی می تواند باعث چرخش پمپ به دلیل دبی کم شود. پمپ به صورت دوره ای در فواصل زمانی کوتاه راه اندازی و متوقف می شود. بوستر پمپ ناب زیست آب با جریان، فشار یا هر دو فعال می شوند. اگر نشتی پیدا کردید، پمپ را ایزوله کرده و آن را تست کنید تا مطمئن شوید مشکلی ندارد. سپس می توانید علت را پیدا کنید و نشت را برطرف کنید.

بوستر پمپ آتش نشانی چیست؟

این سوال ممکن است برای بسیاری از کاربران وجود داشته باشد که بوستر پمپ آتش نشانی چیست و چگونه کار می کند. از جمله مهم ترین بخش ها در سیستم شهرسازی مدرن استفاده از سیستم های اعلام و اطفاء حریق مانند پمپ های اطفاء حریق می باشد. بوستر پمپ کپسول آتش نشانی فشار قوی در مدار قرار می گیرد و آب مورد نیاز شبکه اطفای حریق را تامین می کند. با توجه به عملکرد پایین بوستر پمپ آتش نشانی ناب زیست ، خطر گیرکردن پمپ ها وجود دارد، بنابراین با استفاده از مدار کنترل می توان به صورت دوره ای (دوره های 15 روزه به مدت 15 ثانیه) پمپ ها را روشن کرد تا از این مشکل جلوگیری شود. . به عنوان مثال بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران یکی از انواع بوستر پمپ آتش نشانی ساختمانی است که عملکرد بسیار خوبی دارد و می توان از آن در سیستم اطفای حریق ساختمان ها استفاده کرد.

بوستر پمپ تامین آب

بوستر پمپ آب برای سیستم های آبرسانی، آبیاری صنعتی، آبیاری فضای سبز و پر کردن مخازن استفاده می شود. یکی از مزایای بوستر پمپ دور ثابت ناب زیست رسیدن به بالاترین بازده در کمترین زمان است. این پمپ ها به دو دسته تقسیم می شوند، یک نوع آن با Changeover یا PLC است که دارای یک قطعه هوشمند است که از طریق برنامه ای که نگه می دارد و استهلاک پمپ ها، پمپ ها را در بازه زمانی مشخصی خاموش و روشن می کند. آن را به مقدار معینی بالا می برد و نوع دیگر بدون تغییر است یا پمپ آب به ترتیب و از طریق تنظیم کلیدهای کنترل در مدار قرار می گیرد و فشار شبکه را تامین می کند.

چرا بهبوستر پمپ نیاز داریم؟

اهمیت استفاده از بوستر پمپ را نمی توان در یک واحد مجزا از ساختمان های مسکونی درک کرد. برای چنین مکان هایی یک پمپ ساده به راحتی جواب می دهد. اگرچه ممکن است همان پمپ ساده توسط ته دبی ثابت برای خانه ها نمی آید. از سوی دیگر، زمانی که در حال تامین آب در ساختمان های بسیار بزرگ با مصرف کنندگان زیاد هستیم، یا زمانی که قرار است خط آب موسسات بزرگی مانند کارخانه یا سیستم آبیاری مزارع را تامین کنیم، به شرطی که بدانیم آب سطح فشار شرایط لازم را برآورده نمی کند. ، اهمیت استفاده از بوستر پمپ مشخص خواهد شد.

در این گونه ساختمان ها که هر واحد مسکونی بدون هماهنگی با واحدهای دیگر می تواند در هر زمان کمتر یا بیشتر از آب مصرف کند، یک الگوی کاملا تصادفی برای مصرف آب ایجاد می شود. الگویی که گاهی خیلی زیاد یا خیلی کم خواهد بود. در چنین حالتی نمی توان به قابلیت های یک پمپ ساده برای تامین دبی مطلوب آب تکیه کرد. بلکه باید سیستمی تعریف کرد که بتواند سطح جریان آب را با توجه به نیاز ساختمان به آب تعیین کند و در نتیجه فشار کل سیستم آبرسانی ساختمان را ثابت نگه دارد. بوستر پمپ ناب زیست برای تامین این هدف کلی اختراع و طراحی شده اند و در ساختمان های مسکونی بزرگ یا شبکه های بزرگ تامین آب مورد استفاده قرار می گیرند.

به این ترتیب در زمان حداکثر مصرف آب شاهد ظرفیت کامل مجموعه پمپ نصب شده در بوستر پمپ هستیم. تا زمانی که در زمان های دیگر که مصرف آب کاهش می یابد، تنها بخشی از ظرفیت بوستر پمپ استفاده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.